وقتي رويانيان سوژه لنگی ها شد..

قلب آبی من استقلال

لنگی به ما نمی خوری

وقتي رويانيان سوژه لنگی ها شد..

سردار در رختكن از بازيكنانش خواست از سه بازي آخر ليگ دوازده امتياز جمع كنند!

صحبت‌هاي مديرعامل باشگاه پرسپوليس در رختكن اين تيم پيش از ديدار با ذوب‌آهن به سوژه جالب خنده‌داري براي برخي بازيكنان اين تيم تبديل شد. رويانيان كه گويا هنوز به يك مدير فوتبالي تبديل نشده از همان بدو ورودش به پرسپوليس در مورد مسايل فوتبالي حرف‌هاي عجيب و غريبي به زبان آورد كه مثال‌هايش كم نيست. نمونه‌اش اعطاي رسمي لقب «لنگي‌ها» به طرفداران پرسپوليس در يك زورخانه است.
مشاوره اخير سردار با بازيكنان پرسپوليس بر سر موضع‌گيري درباره مخالفت يا موافقت با زمان فينال جام‌حذفي نشان مي‌دهد مديرعامل نظامي سرخ‌ها به ضعف اطلاعات فني‌اش از فوتبال پي برده و سعي دارد كمتر اظهارنظر عجيب و غريب مطرح كند. در عوض رويانيان سعي مي‌كند نطق‌هاي آتشين خودش را در جمع بسته درون تيمي بيشتر كند. مديرعامل شمالي پرسپوليس قبل از ديدار با ذوب‌آهن در جمع بازيكنان تيمش به سخنراني پرداخت و حالا كه به كسب جايگاه آبرومندانه‌ پرسپوليس در ليگ هم اميدوار شده گمان مي‌كند كه تيم كهكشاني‌اش مي‌تواند از سه بازي، دوازده امتياز بگيرد! سخنراني سردار در جمع بازيكنان پرسپوليس خواندني است:«اين مدت كه ما توي جام‌حذفي شرايط خوبي داشتيم من اميدوار بودم كه توي بازي‌هاي ليگ هم پرسپوليس بهتر و قوي‌تري به نمايش در بيايد. لطفا اين بازي‌هاي باقي مونده رو جدي بگيرين، چون اگه ما از اين سه بازي، دوازده امتياز بگيريم، اوضاع و احوال تيم خيلي بهتر مي‌شه! اگه اين امتيازها رو جمع كنيم مي‌تونيم به رده‌هاي بالاي جدول برسيم!» سردار كه تا آن لحظه نمي‌دانست چه سوتي بزرگي داده احتمالا با صداي ريز خنده بازيكنان پرسپوليس به خودش آمد و فهميد تيمش تا قبل از بازي با ذوب‌آهن، سه ديدار ديگر در ليگ برتر پيش‌رو داشته و هر برد فقط سه امتياز دارد!
در حالي كه صداي خنده بعضي از بازيكنان پرسپوليس شنيده مي‌شد، يكي از بازيكنان با صداي بلند رو به يكي از تداركاتچي‌هاي پرسپوليس گفت:«بابا... يه ماشين‌حساب واسه سردار بخرين!» يكي ديگر از بازيكنان كه مي‌كوشيد رويانيان صدايش را نشنود گفت:«يكي به حاجي بگه سه ضربدر سه مي‌شه نه... دوازده رو از كجا آوردي؟!» هرچند كه ماجراي حساب و كتاب ناقص رويانيان باعث شد تا جلسه او با سرخ‌ها با خنده و پوزخند تمام شود ولي بعضي از بازيكنان پرسپوليس به خصوص يك هافبك جوان و يك مدافع قديمي سرخ‌ها، حتي توي زمين هم از يكديگر جدول ضرب مي‌پرسيدند و جواب‌هاي اشتباه تحويل يكديگر مي‌دادند تا صداي خنده در لحظات گرم كردن تيم هم به گوش برسد. در حالي كه بعضي‌ها گمان مي‌كنند حضور سردار در رختكن و سخنراني او بين بازيكنان پرسپوليس باعث ايجاد روحيه و انگيزه مي‌شود، گروهي ديگر معتقدند كه صحبت‌هاي غيرتخصصي و قابل توجه او باعث ايجاد نشاط در بين بازيكنان پرسپوليس مي‌شود و اتفاقا بازيكنان با دقت زيادي به اين صحبت‌ها گوش مي‌كنند تا در آن سوتي پيدا كنند و سوژه خنده در تمرينات و استخر و سونا جور شود.

(دوساله تو این فوتباله اندازه 20 سال سوتی داده...بابا هرکسی را بهر کاری ساختند تورو چه به فوتبال اخه سردار؟) 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:, ] [ 9:44 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]